Πάνω από 3,5 δις ευρώ τζίρος των Ελληνικών e-shop

b 200 200 249 tziros-eshop-elladaΤζίρος που ξεπερνά τα 3,5 δις ευρώ τον χρόνο κάνουν τα Ελληνικά Ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία όχι μόνον δεν υστερούν σε τίποτα από τα εφάμιλλα των ξένων αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις και υπερτερούν.
Τα παραπάνω αποτελέσματα είναι κατόπιν έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το έτος 2013.


Οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου επιλέγουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου σε ποσοστό 35% και με ανοδικές τάσεις, επίσης τα Ελληνικά e-shop προσφέρουν αρκετά υψηλή ποιότητα και συνεχώς ανεβάζουν το επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών τους.
Συνολικά στην μελέτη αξιολογήθηκαν 2300 online καταστήματα, από τα 5000 και άνω που λειτουργούν στην Ελλάδα, η έρευνα έδειξε ότι το 70% αυτών των καταστημάτων προσφέρουν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές.
Επτά στα δέκα e-shops είναι πλήρεις με την αναφορά των πληροφοριών για την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας τις τιμές και τα πλήρη χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής, ο πιο δημοφιλής τρόπος είναι η αντικαταβολή, ενώ το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα.
Η δική μας διαπίστωση είναι ότι ο πραγματικός τζίρος μέσω των διαδικτυακών αγορών στην Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερος από τα 3,5 δις ευρώ, καθώς πρώτον δεν προσμετρήθηκε ο τζίρος απ' όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά μόνο από τα 2300, επίσης δεν προσμετρήθηκε ο τζίρος που προέρχεται από τις απλές ενημερωτικές σελίδες του διαδικτύου, όπου οι παραγγελίες γίνονται τηλεφωνικός, μπαίνει στην σελίδα ο υποψήφιος πελάτης βλέπει το προϊόν, τηλεφωνεί στην επιχείρηση για να πληροφορηθεί για το κόστος και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και εν συνεχεία παραγγέλλει τηλεφωνικός.
Τρίτον κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα έλεγε τον πραγματικό τζίρο του σε μια έρευνα ενός δημοσίου οργανισμού, φοβούμενο μην βρεθούν αυτά τα στοιχεία στα χέρια της εφορίας.
Αναλογιζόμενοι τα παραπάνω κριτήρια αντιλαμβάνεται ο καθείς εξ' ημών για τον πραγματικό τζίρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων εν Ελλάδι.