Εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων ή συνεργάτης πωλήσεων ;

kataskeyi istoselidos sxediasi-231x179 1Τίθεται ένα ερώτημα, πως είναι σωστό να λέγεται μια εταιρεία που ασχολείται με την κατασκευή ιστοσελίδων, απλά όπως αναφέρεται το αντικείμενο της δραστηριότητας ή με την πραγματική αποστολή που πρέπει να έχει ;
Επιχειρήσεις πολλές φορές εσφαλμένα αναζητούν εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και μάλιστα με γνώμονα το κόστος κατασκευής, δηλαδή επιζητούν μια παρουσία στο διαδίκτυο και αγνοούν το αποτέλεσμα αυτής της παρουσίας.


Ο σκοπός της κατασκευής μιας ιστοσελίδας για πλειοψηφία των επιχειρήσεων, είναι η αύξηση των πωλήσεων εκτός των συμβατικών τρόπων που ήδη χρησιμοποιούν μέσω ενός συμβατικού καταστήματος. Ελάχιστες επιχειρήσεις φτιάχνουν μια ιστοσελίδα απλά και μόνο για να υπάρχει η επιχείρηση τους στο διαδίκτυο. Επομένως η πρώτη μέριμνα της κάθε επιχείρησης που επενδύει χρήματα λίγα ή πολλά για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, θα έπρεπε να είναι οι πωλήσεις που θα πραγματοποιεί μέσω αυτής της ιστοσελίδας και όχι αν η ιστοσελίδα του θα είναι όμορφη καλοσχεδιασμένη και σε φτηνή τιμή.

α) Πρώτη μέριμνα στην κατασκευή ιστοσελίδας σας είναι η φιλικότητα της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζητήσεις που θα φέρνει αποτελέσματα, επισκέψεις.
β) Δεύτερη μέριμνα είναι να γίνει η σελίδα εύχρηστη, για να αυξάνει τις πωλήσεις, οι επισκέπτες να μη φεύγουν κουρασμένοι από τη σελίδα σας αναζητώντας την πληροφορία ή το προϊόν που θέλουν σε μπερδεμένα μενού.
γ) Τρίτη μέριμνα είναι να σχεδιαστεί η σελίδα έτσι ώστε να είναι απλή και ευχάριστη στον επισκέπτη, χωρίς έντονα και πολλά κουραστικά χρώματα, σε ένα minimal περιβάλλον όπου η προσοχή του επισκέπτη να εστιάζεται στην πληροφορία ή προϊόν και όχι στα γραφικά της ιστοσελίδας. Κανένας δε μπαίνει στην ιστοσελίδα μας για να δει πόσο όμορφη είναι, αλλά γιατί αναζητά το προϊόν ή την πληροφορία που του δίνουμε.
δ) Τέταρτη μέριμνα είναι να μην υπάρχει μουσική. Απαγορεύεται η μουσική στην ιστοσελίδα εκτός και αν είστε τραγουδιστής ή δισκογραφική εταιρεία. Η μουσική είναι απωθητική για τον χρήστη, μπορεί κάποιος από τους χρήστες να εισέρχεται στην ιστοσελίδα σας από τον χώρο εργασίας του και δεν επιθυμεί να ξέρουν οι διπλανοί του τι κάνει, είναι ενοχλητικό ξαφνικά να αρχίσει να παίζει μουσική, είναι επόμενο ότι δε θα ξαναμπεί στην σελίδα σας, ή μπορεί να μπει στη σελίδα σας από το σπίτι του, τις ώρες που τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας κοιμούνται, σκεφτείτε πόσο ενοχλητικό είναι εκείνη την ώρα να παίζει μουσική και να ξυπνά τα μέλη της οικογένειας. Από την άλλη τι μουσική θα βάλετε ; Αυτή που σας αρέσει ; Δεν αρέσει σε όλους αυτό που μας αρέσει, ο κάθε χρήστης έχει διαφορετική προτίμηση, έτσι για να είστε φιλικός σε όλους απλά απαγορεύεται στη σελίδα σας η μουσική ή οποιονδήποτε άλλον ενοχλητικό ήχο.
ε) Πέμπτη μέριμνα είναι να έχετε διαφημιστικά μπάνερ στην ιστοσελίδα σας, κινούμενες εικόνες και προϊόντα αλλά να μη το παρακάνετε καθώς είναι κουραστικό και ενοχλητικό στον χρήστη.

Βάσει των παραπάνω σημαντικών αναλύσεων για τη σελίδα σας θα πρέπει και με σωστά κριτήρια να επιλέξετε και τον κατασκευαστή ιστοσελίδας σας.
Για την σωστή επιλογή του κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας θα πρέπει πρώτα εσείς να ορίσετε σωστά κριτήρια επιλογής όπως:

α) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που θα μου φτιάξει ιστοσελίδα για να βγάζω χρήματα.
β) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που είναι πολλά χρόνια στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων και έχει εμπειρία.
γ) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που με πείθει προσφέροντας μου αποτελεσματική δουλειά και όχι φτηνή τιμή.
δ) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που μου προσφέρει πολλές και διαφορετικές λύσεις.
ε) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που είναι οργανωμένη εταιρεία και μπορεί να με υποστηρίξει μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας μου.
ζ) Θέλω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που μπορεί να λύσει όλες τις απορίες μου και μου εξηγεί την διαφορά μεταξύ μιας φτηνής υπηρεσίας και μιας ακριβής.
η) Θέλω να αποφύγω έναν κατασκευαστή ιστοσελίδας που ως πρώτο επιχείρημα έχει την φτηνή τιμή. Διότι αυτός που προσφέρει φτηνή τιμή δεν έχει αντιληφθεί ότι ουσιαστικά σας προσφέρει την ακριβότερη υπηρεσία σε μια επιχείρηση.

Ο στόχος της κάθε επιχείρησης είναι να επενδύει και να κερδίζει περισσότερα απ' ότι επένδυσε, εάν σας προτείνουν να επενδύσετε 1000 ευρώ για να κερδίσετε 5000 ευρώ και μια αντίστοιχη επένδυση των 100 άστοχων ευρώ, προτιμότερη είναι η πρώτη επιλογή στην οποία κερδίσατε καθαρά 4000 ευρώ ενώ στην δεύτερη απλά χάσατε τα 100 ευρώ !
Διότι οι επιχειρήσεις έχουν φτιαχτεί για να επενδύουν και να κερδίζουν χρήματα, σε κάθε επένδυση υπάρχει και μια λογική κρίση επενδύοντας 100 ευρώ κανείς δεν μπορεί να αποσκοπεί κέρδη των 10.000 και άνω ευρώ διότι αυτό πλέον δεν είναι επένδυση αλλά τζόγος ή τύχη !
Ο στόχος μιας επένδυσης είναι να πολλαπλασιάσει τα κέρδη σας, επομένως θα πρέπει και η επένδυση να είναι σημαντική για να σας προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες και αποτελέσματα.

Ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας σας είναι ο διαδικτυακός σας πωλητής, εάν θέλετε να βρείτε έναν κατασκευαστή για να σας φτιάξει μια ιστοσελίδα με 100 ευρώ είναι σαν να αναζητάτε έναν φυσικό πωλητή με 100 ευρώ μισθό, σίγουρο είναι πως δεν θα βρείτε πωλητή με 100 ευρώ μισθό ή και να βρείτε δεν θα έχει σχέση με πωλήσεις.
Για αυτό για να πετύχετε την κατασκευή μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας πρέπει να αντιμετωπίσετε τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας ως πωλητή σας, να του δίνετε κίνητρα.

Κανείς δεν πρόκειται να δουλέψει για σάς δωρεάν, μια ιστοσελίδα που να φέρνει αποτελέσματα χρειάζεται επένδυση χρόνου και ο κατασκευαστής αν δεν έχει κίνητρα ότι θα έχει και αυτός οφέλη από την σελίδα σας δεν πρόκειται να εκλάβει σοβαρά την συνεργασίας σας.
Εξ' άλλου να δίνετε σε κάποιον κίνητρα δεν σας κοστίζει τίποτα, απλά υπόσχεστε να του δώσετε ένα μέρος των κερδών που θα σας φέρει με την δουλειά του.

Κάντε συνεργάτη σας τον κατασκευαστή ιστοσελίδα και δώστε του σημαντική θέση ανάμεσα στα σημαντικά για σας επιχειρηματικά πρόσωπα, έτσι θα δώσει και αυτός δέουσα σημασία στην ιστοσελίδα σας !

Καλή επιτυχία !