Έχω λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα μου

arthro9Έβαλα λέξεις κλειδιά στην ιστοσελίδα μου ! Ακούγεται πάρα πολλές φορές αυτή η φράση η οποίοι σε μερικούς δίνει την αίσθηση ασφάλειας ότι με την καταχώρηση των λέξεων κλειδιά στην ιστοσελίδα αυτή θα εμφανίζεται από μόνη της στις πρώτες σελίδες των ελεύθερων αποτελεσμάτων της Google χωρίς να χρειάζεται να προβούν σε άλλες ενέργειες.

Κάτι τέτοιο πλέον στην πραγματικότητα δεν ισχύει διότι δεκάδες χιλιάδες σελίδες κάνουν το ίδιο, καταχωρούν λέξεις κλειδιά στις σελίδες τους, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές θα εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες, μιας και οι πρώτες θέσεις είναι 10 πως θα εμφανιστούν χιλιάδες διαφορετικές σελίδες στις πρώτες 10 θέσεις ;

Η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης το γνωστό σε όλους SEO ( Search engine optimization) είναι μια διαδικασία που δεν γίνεται πλέον μόνον με λέξεις κλειδιά, αλλά χρειάζονται πολλές και διάφορες ενέργειες από ειδικούς που έχουν γνώση το αντικείμενο του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Θα γινόταν με λέξεις κλειδιά εάν δεν είχατε ανταγωνιστές στο διαδίκτυο ή οι ανταγωνιστές ήταν μόνον 10 οι 20 ,λίγοι σε αριθμό δηλαδή, τότε θα είχατε μια μεγάλη πιθανότητα με λέξεις κλειδιά να εμφανιστείτε στις ευνοϊκές θέσεις της Google.
Για να προωθήσετε την ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης πρέπει να αποδείξετε στην μηχανή αναζήτησης γιατί η ιστοσελίδα σας είναι καλύτερη από τις ιστοσελίδες άλλων αντίστοιχων ανταγωνιστών σας ; Υπάρχουν αρκετά κριτήρια στα οποία οι λέξεις κλειδιά καταλαμβάνουν μόλις ένα μικρό ποσοστό.

Τα κριτήρια αυτά είναι τα παρακάτω:

1. Ενημερώνετε την σελίδα σας συχνά ή απλά την έχετε ως ένα διαφημιστικό πανό με μόνιμο και στατικό υλικό ; Στην περίπτωση που δεν την ενημερώνετε συχνά γιατί η Google θα πρέπει να την προτείνει στους επισκέπτες της όταν υπάρχουν αντίστοιχες ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας που ενημερώνονται πολύ συχνά, τι νέο έχετε να παρουσιάσετε ;
Και εφ' όσον δεν ενημερώνετε την σελίδα σας συχνά και το πρόγραμμα της Google δεν της επισκέπτεται συχνά γιατί δεν υπάρχει κάποιον λόγος την στιγμή που οι πληροφορίες της σελίδας σας μένουν στατικές.

2. Δηλώνετε ότι π.χ είστε υδραυλικός στην σελίδα σας πως το αποδεικνύεται αυτό στο αυτόματο πρόγραμμα της Google που καταγράφει τις πληροφορίες της σελίδας σας ; Το αυτόματο πρόγραμμα της Google δεν είναι άνθρωπος για να δει το περιεχόμενο της σελίδα σας και να καταλάβει ότι είστε όντος υδραυλικός. Θα πρέπει με κάποιον τρόπο να του το αποδείξετε ! Μήπως θα μπορούσατε να του συστήσετε μερικούς καταλόγους όπου είναι καταχωρημένοι υδραυλικοί για να βρει εκεί και την δική σας ιστοσελίδα και να βεβαιωθεί ότι όντος είστε υδραυλικός ;

3. Όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας το αυτόματο πρόγραμμα της Google για να καταγράψει τις πληροφορίες δεν πραγματοποιεί μια επίσκεψη, αλλά ταυτόχρονες 100 ίσως και 200 ίσως και 2000 επισκέψεις ανάλογα με το μέγεθος της σελίδας σας και αριθμό κατηγοριών και υποσελίδων. Εάν εσείς έχετε την σελίδα σας σε ένα ερβερ όπου υπάρχουν άλλες 3000 ιστοσελίδες, σίγουρα με τόσες ταυτόχρονες επισκέψεις θα κολλήσει η σελίδα σας καθώς μοιράζεται την ισχύς του σέρβερ και με πολλούς άλλους, επομένως γιατί να σας προωθήσει στις πρώτες θέσεις η Google ; Διότι εάν σας προωθήσει στις πρώτες θέσεις θα έχετε πολλές επισκέψεις και πιθανόν αρκετές από αυτές να είναι ταυτόχρονες, και εφ' όσον η σελίδα σας δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις πολλές ταυτόχρονες επισκέψεις θα δυσκολεύει την μετάβαση του χρήστη και από την Google στην σελίδα σας με αποτέλεσμα να δίνει την εντύπωση στον χρήστη ότι αργεί η ίδια η Google.
Εδώ τίθεται ένα σημαντικό ερώτημα με ποιο κριτήριο έχετε επιλέξει την φιλοξενία της σελίδα σας ; Με κριτήριο το κόστος φιλοξενίας ή την ποιότητα ;
Εάν επιλέγετε με κριτήριο το κόστος θα πρέπει να γνωρίζεται ότι η φτηνή φιλοξενία σημαίνει κακής ποιότητα φιλοξενία, διότι όσους περισσότερους πελάτες έχει ένα σερβερ τόσο περισσότεροι μοιράζονται το κόστος του σερβερ και λογικό να πληρώνουν λιγότερα, αλλά έχουν και λιγότερους πόρους εξυπηρέτησης όταν έχουν σχετικά μεγάλη επισκεψημότητα.
Όσο λιγότερες ιστοσελίδες φιλοξενούνται σε ένα σερβερ άλλο τόσο είναι ακριβό αλλά παρέχει και περισσότερους πόρους εξυπηρέτησης με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται ταυτόχρονοι πολλοί επισκέπτες και η σελίδα σας να έχει θετική αξιολόγηση από την Google.

4. Μήπως έχετε βάλει πάρα πολλές λέξεις κλειδιά στην σελίδα σας με αποτέλεσμα να δίνεται την εντύπωση ότι προσπαθείτε να παραπλανήσετε την Google ; Οι πάρα πολλές λέξεις κλειδιά δεν ωφελούν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας αλλά την ζημιώνουν !
Δεν πρέπει να βάζει τις λέξεις κλειδιά στην σελίδα σας άσχετος με το αντικείμενο του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Θα αναθέτατε το σερβρις του αυτοκινήτου σας σε έναν οικοδόμο ; Γιατί λοιπόν αναθέτετε την μοίρα της διαδικτυακής σας επιχείρησης σε έναν που απλά γνωρίζει κάτι παραπάνω από εσάς ;
Στην πληροφορική υπάρχουν πολλά επαγγέλματα, κάποιου που γνωρίζει να λύνει και να δένει έναν υπολογιστή δεν σημαίνει ότι γνωρίζει το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ !

5. Υπάρχει στην σελίδα σας ένα Xml πρόγραμμα για να δίνει της πληροφορίες της βάσης δεδομένων σας στην μηχανή αναζήτησης στην γλώσσα της Google ;

6. Ποιός είναι ο χρόνος παραμονής των χρηστών στην ιστοσελίδα σας ; Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι δύσχρηστη και οι επισκέπτες της μην βρίσκοντας τις πληροφορίες που αναζητούν φεύγουν πολύ γρήγορα από την σελίδα σας ;
Μήπως η σελίδα σας είναι αργή και για αυτό φεύγουν οι χρήστες από την σελίδα σας ;
Μήπως η σελίδα σας δεν έχει καθόλου πληροφορίες κειμένου αλλά μόνον φωτογραφίες ;
Μήπως τα προϊόντα σας δεν έχουν τιμές ενώ οι χρήστες αναζητούν τιμές και τις βρίσκουν στις σελίδες των ανταγωνιστών σας ;

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα κριτήρια της Google, υπάρχουν πάρα πολλά άλλα τα οποία οι ειδικοί της εταιρείας μας υλοποιούν στις ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε και αναλαμβάνουμε τις προωθητικές ενέργειες.