Ζήτησε να σε καλέσουμε

Αθέμιτος ανταγωνισμός ο κακός συναγωνισμός

arthro4Στα 14 έτη της λειτουργίας η εταιρεία μας έχει μια βασική διαφορά έναντι των ανταγωνιστών, προσφέρει ποιότητα και την ευελιξία των εναλλακτικών λύσεων στο χώρο του διαδικτύου. Είμαστε από τις λίγες εταιρείες πληροφοριακών υπηρεσιών στην Ελλάδα που έχουν και τμήμα σχεδιασμού μάρκετινγκ και μάνατζμεντ, και εκπαίδευσης πολιτών σε επίπεδο ασφαλιστικών εταιρειών δια μέσω των σεμιναρίων των πωλήσεων.


Πάντα σε όλα τα σεμινάρια πωλήσεων το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν οι πωλητές μας είναι η δεοντολογία της ανταγωνιστικότητας, που λέει τα παρακάτω:

1. Ποτέ να μην δυσφημείς τον ανταγωνιστή σου
2. Ποτέ μην υποτιμάς και υπερτιμάς τον ανταγωνιστή σου.
3. Όταν δυσφημείς τον ανταγωνιστή σου πρόδιαγράφεις την αποτυχία σου
4. Μην προσπαθείς να πωλήσεις με γνώμονα την χαμηλή τιμή αλλά την υψηλή ποιότητα και αποδοτικότητα στον πελάτη
5. Εκεί που έχει δίκιο ο ανταγωνιστής σου να το αναγνωρίζεις και εκεί που έχεις άδικο απλά να το διορθώνεις.
6. Να πουλάς λέγοντας: “Αυτό που σας προσφέρει η εταιρεία ΧΧΧ είναι πολύ καλή υπηρεσία, αλλά εμείς μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη”
7. Όταν μειώνεις τον ανταγωνιστή σου μειώνεις απλά την αξία της δουλειάς που κάνεις.

Οι πωλητές μας έχουν μάθει να σέβονται τους συναδέρφους μας κατασκευαστές ιστοσελίδων, και πολλές φορές να τους υπερασπίζονται όταν υπάρχει δίκαιο έναντι των υποψηφίων πελατών.

Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο εκ μέρους μερικών συναδέρφων μας οι οποίοι δεν χάνουν την ευκαιρία όπου σταθούν και όπου βρεθούν να εξυβρίζουν όλους τους συναδέρφους τους με απαίσιους χαρακτηρισμούς, νομίζοντας ότι κατ' αυτών τον τρόπο θα καταφέρουν να κερδίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης.

Πολλές φορές φτάνουν στο σημείο να μειώνουν τις τιμές των υπηρεσιών τους, αποκρύπτοντας την αλήθεια από τον πελάτη ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους είναι αμφιβόλου ποιότητας, και ότι με τα πρώτα προβλήματα που θα βρεθούν αντιμέτωποι απλά θα σφυρίζουν αδιάφορα ή θα λένε στον πελάτη τους ( Εγώ δεν ασχολούμαι πλέον με τις ιστοσελίδες ) !
Δρουν με γνώμονα το χαμηλό κόστος των υπηρεσιών και με την τακτική “Ότι αρπάξεις” αρκεί να πάρουν κάποιο χαρτζιλίκι, λειτουργούν ως τσιράκια και όχι ως επιχειρήσεις, χωρίς να σέβονται ούτε τον πελάτη ούτε καν τον εαυτό τους.

Την ευθύνη σαφώς έχουν και οι πελάτες - επιχειρηματίες οι οποίοι τους ακολουθούν και προτιμούν πολλές φορές τον “ζιγκολό” του επαγγέλματος, παρά μια σοβαρή εταιρεία με χρόνια στον χώρο, με προσωπικό, με υποδομές, με εμπειρία κ.λπ Το αποτέλεσμα είναι γνωστό και το ακούμε από διάφορους πελάτες να λένε “Δεν ξέρω που είναι η σελίδα μου, δεν έχω κωδικούς το είχε κάνει ένα παιδί” “Έχει πέσει η σελίδα μου ενώ είχα πληρώσει την φιλοξενία” “Τον καλώ στο κινητό και το έχει κλειστό και η σελίδα μου είναι πεσμένη” “Πέρασε ένας χρόνος και ακόμα δεν έχει τελειώσει η κατασκευή της σελίδας μου” κ.λπ

Όσοι επιλέγουν τέτοιες συμμάχους στις υπηρεσίες διαδικτύου είναι άξιοι να έχουν τα ανάλογα προβλήματα, διότι ένας “ζιγκολό” κατασκευαστής ιστοσελίδων μπορεί να σας δελεάζει με φτηνές τιμές, αλλά στην τελική θα κοστίσει πολύ περισσότερα γιατί ποτέ δεν θα κάνει αυτό που υπόσχεται, ενώ μια οργανωμένη εταιρεία έχει την εμπειρία και την γνώση να είναι συνεπής στις έγγραφες δέσμευσης της.
Επίσης με την επιλογή μιας οργανωμένης εταιρείας συμβάλεις στην ανάπτυξη των παρεχόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών, ενώ με την επιλογή ενός “ζιγκολό” κατασκευαστή απλά πετάς τα χρήματα σου στον κάδο των αχρήστων.