Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας έναντι των μηχανών αναζήτησης είναι ένα έργο που σας δίνει την δυνατότητα να αξιοποιήσετε το 95% των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο.
Το 95% των χρηστών επιλέγουν τα ελεύθερα αποτελέσματα, και μόλις το 5% τους διαφημιζόμενους από δεξιά και από τα πλαίσια στην κορυφή της αναζήτησης. Στοχεύοντας στα ελεύθερα αποτελέσματα επιλέγουμε το μεγαλύτερο ποσοστό υποψηφίων πελατών, με περισσότερες αναζητήσεις και με το χαμηλότερο κόστος. Ο μεγάλος αριθμός υποψηφίων πελατών των ελεύθερων αποτελεσμάτων μας δίνει επιχειρηματικές ευκαιρίες, αλλά απαιτεί και την ανάλογη βελτίωση της ιστοσελίδας σας έναντι των μηχανών αναζήτησης, για να επιτευχθεί το ουσιαστικό αποτέλεσμα της κατάταξής σας σε καλές θέσεις.
Τα ελεύθερα αποτελέσματα μπορεί να μην έχουν την άμεση ανταπόκριση ως προς τον χρόνο, καθώς χρειάζονται τουλάχιστον έναν μήνα για να αρχίσουν να αποδίδουν, εν αντιθέσει τα Google adwords που έχουν την άμεση ανταπόκριση με λέξεις που επιθυμεί ο πελάτης, έναντι αρκετά μεγάλου κόστους ανά κλικ.
Σαφώς η χρυσή τομή στην περίπτωση που απαιτείται άμεση ανταπόκριση, είναι ένας συνδυασμός διαφημίσεων στις θέσεις των διαφημιζομένων και ελεύθερων αποτελεσμάτων.
Τα ελεύθερα αποτελέσματα έχουν ακαταμάχητα πλεονεκτήματα:
- Το πρώτο και σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι το χαμηλότερο κόστος διαφήμισης που δε βασίζεται στο κόστος ανά κλίκ αλλά μόνο στην επένδυση βελτιστοποίησης.
- Το δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι ο χρήστης που αναζητά την πληροφορία βρίσκει ακριβώς την πληροφορία και δεν μπαίνει στην αρχική σελίδα, ενώ στα adwords αναγκαστικά μπαίνει στην αρχική σελίδα και εν συνεχεία αναζητά την πληροφορία που θέλει εντός της ιστοσελίδας.
- Το τρίτο πλεονέκτημα είναι ο χρόνος απόδοσης, στα διαφημιζόμενα αποτελέσματα όσο πληρώνετε έχετε αποτελέσματα, μόλις σταματήσετε τη διαφήμιση, θα πάψουν να υπάρχουν αποτελέσματα. Ενώ στα ελεύθερα αποτελέσματα η προώθηση έχει μεγαλύτερη διάρκεια από τον χρόνο διαφήμισης της ιστοσελίδας διότι το αποτέλεσμα από την βελτιστοποίηση συνεχίζει να αποδίδει σε επισκέψεις και πέραν του χρόνου της διαφήμισης.
- Τέταρτο πλεονέκτημα των ελεύθερων αποτελεσμάτων έγκειται στο γεγονός ότι δεν χρεώνεστε τις επισκέψεις των ανταγωνιστών σας, δεν υπάρχει απώλεια περιττών επισκέψεων καθώς δεν υπάρχει οικονομικό κίνητρο.
- Πέμπτο πλεονέκτημα των ελεύθερων αποτελεσμάτων είναι ο αριθμός λέξεων που μπορούν να προωθήσουν μια ιστοσελίδα, μπορούμε να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας με όσες λέξεις κλειδιά επιθυμούμε, ενώ στα adwords προώθηση με κάθε επιπλέον λέξη κοστίζει ανάλογα με το ποντάρισμα της δημοπρασίας των λέξεων.
- Έκτο πλεονέκτημα των ελεύθερων αποτελεσμάτων, όσο πιο ψηλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στα ελεύθερα αποτελέσματα, τόσο πιο χαμηλές είναι οι τιμές για την ιστοσελίδα σας στην περίπτωση που προβείτε στην απευθείας διαφήμιση στην Google. Ουσιαστικά η Google όπως και άλλες μηχανές αναζήτησης χρεώνουν λιγότερα μια ιστοσελίδα στις πληρωμένες θέσεις των διαφημιζομένων, που η ιστοσελίδα με σχετικές λέξεις κλειδιά από μόνη της εμφανίζεται σε καλύτερες θέσεις.
Η βελτιστοποίηση της σελίδας απαιτεί:
1.Έρευνα ανταγωνισμού σε επίπεδο των ιστοσελίδων που εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες αλλά και των διαφημιζομένων.
2.Έρευνα διαφημιστικών καταλόγων όπου είναι καταχωρημένες οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.
3.Κριτήρια αξιολόγησης της ιστοσελίδας σας από την Google και η εφαρμογή αυτών των κριτηρίων.
4.Έρευνα των δημοφιλών λέξεων κλειδιά που επιλέγουν οι χρήστες και προώθηση της ιστοσελίδας με αυτές.
5.Ειδικά προγράμματα που βελτιώνουν την προώθηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.